inbjudan till ordförandeträff

Östra Regionen av Koloniträdgårdsförbundet

Hur fungerar vår medlemsförsäkring? Vad ger den för skydd? Kom och lyssna på och ställ frågor till förbundets kontaktperson på Folksam.

Vi vill också informera och diskutera olika strategiska frågor som är aktuella och informera om vad som är på gång inom Koloniträdgårdsförbundet.

Vi vänder oss till alla ordföranden/vice ordförande i våra medlemsföreningar inom Östra regionen som vill öka sin kunskap och inspireras i sitt styrelsearbete.

Tid:             Söndagen den 25 augusti klockan 13.00-16.00, med                       paus för kaffe med tilltugg

Plats:          I Studiefrämjandets lokal Stopet/Sejdeln på                                      Norrtullsgatan 12, plan 3

Program:   Välkomna                                                                                           Hur arbetar vi?                       Seppo Palonen, ordf.                           Vilka föreningar är                                                                             representerade?                    Allmän presentation

Att vara försäkrad,                                                                             Koloniträdgårdsförbundets                                                                 försäkring i Folksam              Robert Rentsch, Folksam

KAFFE och                                                                                       erfarenhetsutbyte

Rapport från förbundet?       Kerstin Bünsow, vice ordf
                   Avslutande diskussion

Anmälan:  Till Kerstin Bünsow på kerstin.bunsow@hotmail.com

Uppge namn, mailadress och förening.                                             Anmälan gärna med vändande post, dock senast den                     23 augusti.

I samarbete med Studiefrämjandet

Välkomna!