E-postadress till styrelsen

Olof Persson
Kalvö koloniby
sekreterare.ostra@koloni.nu

Ordinarie ledamot                                                                                Elisabet Örtenberg Lönn    elisabet.ortenberg.lonn@outlook.com

Ordinarie ledamot
Christian Almgren                                                                                Vaxmyra koloniträdgårdsförening                                            christian.almgren@gmail.com

Peter Olofsson
Visby Norra koloniträdgårdsförening                                      peter.olofsson@hush.se

Rodi Rawej
Hagalunds koloniträdgårdsförening                                        nander1@hotmail.com

Studieansvarig                                                                          Elisabeth Örtenberg-Lönn    elisabet.ortenberg.lonn@outlook.com

Östra regionens organisation

Total Page Visits: 1963 - Today Page Visits: 1